Translate

08 December 2011

MAHARAJA LAWAK MEGA

Sudah 6 minggu aku menonton rancangan terbitan Astro Warna...Maharaja Lawak Mega semakin lama aku semakin mencurigai cara penghakiman dan penilaian rancangan tersebut. Bolehkah undian secara SMS itu dipercayai? sbb undian tersebut kesahihannya hanya boleh dibuktikan oleh pihak Astro sendiri sahaja..bagaimana hendak tahu benarkah ada kumpulan yang dibuang itu memperolehi markah terendah? atau program tersebut hanya sekadar meraih Rating kerana kumpulan dari negara jiran sepatutnya telah lama tersingkir tapi masih dikekalkan sehingga 6 minggu..sedangkan kumpulan yang benar layak dikeluarkan begitu sahaja....

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas segala luahan dan komen anda

Sakit Tulang Belakang Part IV

Assalammualaikum, Beritahu terkini.. Aku diberi masa sebulan utk menentukan samada aku nk di 'operate' atau xnk.. Yg pastinya aku p...