Translate

18 December 2011

Maharaja Lawak Mega

Smekum.....
  Hari ini aku nak merepek lagi...hari ini aku merepek pasal pertandingan Maharaja Lawak Mega pula. Aku antara penonton paling setia menyaksikan Program terbitan Astro ini sejak dari Raja Lawak ke Maharaja Lawak dan sekarang Maharaja Lawak Mega pula..
  Semakin hari aku tengok program ini makin merapu pula...apakah otai-otai ini semua kekeringan idea atau mereka ini sebenarnya tak boleh masuk pertandingan? Suatu masa dulu ada antara mereka ini pernah menjadi juri di program Raja Lawak tetapi bila mereka jadi peserta segala tugasan seakan gagal dilaksanakan dengan jayanya... aku pun tak paham ar

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas segala luahan dan komen anda

Sakit Tulang Belakang Part IV

Assalammualaikum, Beritahu terkini.. Aku diberi masa sebulan utk menentukan samada aku nk di 'operate' atau xnk.. Yg pastinya aku p...