Translate

07 January 2013

Lama Tak Update

Salam semua... Lama juga aku x update blog aku ni bukannya apa cuma sjak dua menjak ni aku agak bz gak dan tiada masa utk duk terperap dpn komputer sbb sjak kebelakangan ini aku byk menjalankan aktiviti luaran saja anyway pada yg masih mengikuti aku Alhamdulillah terima kasih aku ucapkan...

Sudah tujuh hari berlalu dlm tahun yg baru ini dan pd tahun baru ini aku ingat nk tubuhkn group... bkn group pecah rumah atau group pecah kampung mahupun group bboys tapi aku nk tubuhkan group utk seluruh pesakit-pesakit tulang belakang agar dpt berkongsi masalah, cerita, pengalaman dan tips-tips berguna agar dpt berkongsi bersama menjadi manfaat bersama.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas segala luahan dan komen anda

Sakit Tulang Belakang Part IV

Assalammualaikum, Beritahu terkini.. Aku diberi masa sebulan utk menentukan samada aku nk di 'operate' atau xnk.. Yg pastinya aku p...