Gaji

15 May 2012

Bodoh, Bangang, Kayu dan Mangkuk

Aku cukup bengang tul tghari td pabila ada si BODOH< BANGANG, KAYU MANGKUK punya pemandu jalanraya memandu dan ingin menukar lorong tp x reti nk beri isyarat!!!!!!! Ada ke patut di trus nk masuk ke lorong aku yg sedia ada kat c2.. Bila aku bunyi hon, dia marahkan aku pula seolah-olah aku yg bersalah.....

Aku pelik lah kekadang depa ni pakai keta mewah-mewah tp yg peliknya 'bulb' signal yang cma brapa henggit tu pun depa x mampu nk beli...pemandu mcm ni ptt disekolahkn balik krn atas kemalasan depa org lain nyaris kemalangan.......Menyirap darah aku siot.........dh la pagi2 pemandu-pemandu yg bangang mcm ni slalunya bila brada seiring dgn kreta kite baru depa nk bg signal dan kmudian trus nk tkar lorong... bila kite hon dia marah pula kt kite...kalaulah aku dpt depa ni aku sekeh2 kan kepala otak dia......