Gaji

19 June 2012

Perangai Pelik Manusia Yang Aku Sendiri Tak Paham

Salam pada semua.....

  Entry pertama aku setelah hampir sebulan aku berehat kerana keadaan kesihatan yg kureng mengizinkan......

  Ok! hari ini aku nk membebel dan melalut ttg perangai pelik manusia yg byk terdpt disekeliling kita samada kita sedar atau tidak tapi aku percaya lpas baca ni tentunya korang semua akan menyedari perkara ini...

1.  Kita lebih percaya kata-kata dari pembohong dari kata-kata seorang yang jujur.



2.   Hanya nampak kesalahan dan kesilapan individu lain berbanding kebaikan yang pernah dicurahkan.











3.  Sentiasa menuding jari pada orang lain (Baling batu sorok tangan)



4.  Sentiasa merasakan diri sendiri jer yang betul...org lain semua salah....
 5.  Tidak pernah merasa senang jika insan lain senang..pendek kata busuk hati lah....

 6.  Iri Hati terhadap orang lain..


7.  Sanggup menjatuhkan orang lain demi kepentingan diri sendiri...(suka mencaras)












8.  Menikam member dari belakang....




 9.  Depan manis belakang cukup-cukup dia maki, caci dan hina kita...



Tapi dalam byk2 paling aku benci no. 1 tu sbb apa punya bangang lah dia org jujur dia x percaya tapi lebih percaya pada kaki kelentong, kaki kelepet dan kaki kuntek...


Ish Bodo, Bangang, Kayu Mangkuk punya spesis no 1....................

Apa-apa pun sikap pelik manusia zaman sekarang ni byk tp bila semakin byk yg aku senaraikan aku pula terasa pelik rasanya.......

Jadi sampai sini jer la jika ada yang terbaca atau terblogwalking tu silalah tinggalkan komen jangan malu2.

P/S: Gambar hiasan ini aku google tf