Gaji

28 June 2012

Portugal Tewas Ditangan Sepanyol


Portugal tewas kepada Sepanyol (2-4) menerusi sepakan penalti selepas terikat hingga wisel penamat.

Kepada peminat kipas susah mati Portugal.. anda mungkin terkilan apabila Portugal gagal melayakkan diri ke pusingan akhir Euro 2012...dan aku berani kompem r ramai awex2 yg ada kt Malaysia ni sokong Portugal sbb Ronaldo je bkn sbb kipas susah mati pun... so pada awex2 yg minat Ronaldo pasni korang printout je gambar Ronaldo tu dan tampal je kat dlm bilik ke...dalam bilik ayor ke ... ikut suke korang r

   



Walaupun kalah Ronaldo masih tetap poyo & berlagak mcm biase

 Jaringan dari Cesc Fabregas memastikan Portugal tersingkir dari persaingan dan Sepanyol menantikan pemenang antara Germany atau Italy yang akan turun ke padang pada Jam 2.45 pagi (waktu tempatan) Esok.

p/s:  aku tidak sokong ke 2-2 pasukan tersebut krn pada aku mrk ini tetap penjajah yang pernah menjajah negara aku dulu.....