Translate

20 June 2012

DiRi AkU

Aku sorang yg biase biase jer bknlah sorg yg glamer mahupn sorg yg gilakan glamer...

Tujuan aku wat blog ni pn dulu skadar nk iklankan perniagaan P.A. Sistem aku yg mana skang aku dh x larat nk wat sbb nk kena pikul speaker yg bsr gedabak lgpn skang ni dh byk saingan & aku rasa x berbaloi dgn apa yg aku trima..sbb lpas wat function kompom aku x bole bangun krg-krg 2 hari tuu.....


Tentu ada yg tertanyakan aku ni sakit ape? teruk sgt ke?


Aku telah di diagnos oleh doktor dari HUKM & setelah mengadakan ujian Magnetic Resonance Imaging (MRI) dan mendapati Cakera tulang belakang aku tergelincir...
Lebih kurang camni ar rupe MRI aku


Aku tidak boleh lg melakukan tugas-tugas yg berat malahan aku juga tidak boleh berada dalam keadaan statik dlm satu2 posisi utk tempoh yg lama..


Skang ni aku bergantung ngan ubat-ubatan yg diberikan oleh pihak Hospital kpd aku...tanpa ubat tahan sakit aku tidak dpt bergerak dgn sewenang-wenangnya...


Teruk sangatkah sakit aku ini? 


Pada aku sakit aku tidak berapa teruk namun yg teruk emosi aku...


Nk tau kenapa? nnt aku criterkan pd entry yg lain yer....


Okay itu lah serba sedikit ttg aku dan aku bkn lah mencari glamour atau ramai kwn di Alam Maya ini sebaliknya aku sekadar meluahkan apa yg terbuku di hati ini agar dpt mengurangkan tekanan emosi dan mental yg aku terima......

No comments:

Post a Comment

Terima kasih di atas segala luahan dan komen anda

Sakit Tulang Belakang Part IV

Assalammualaikum, Beritahu terkini.. Aku diberi masa sebulan utk menentukan samada aku nk di 'operate' atau xnk.. Yg pastinya aku p...